Zawartość koszyka
0 szt.
, 0,00 zł
Załóż konto w naszym sklepie Przypomnij hasło Wyszukiwanie zaawansowane
Wszystko po:Haft krzyżykowyWzoryKanwa z nadrukiemMulinaTkaninyHaftowany domAkcesoriaInneBony
Nowości
Koszyk
... jest pusty
Promocje
#8 Brd CONFETTI BLUE 044
B080044S
#8 Brd CONFETTI BLUE 044
11,90 zł
5,00 zł
Zobacz wszystkie
TOP 10
Anioł wśród KwiatówAnioł wśród Kwiatów
Kod: 35229
Buziak dla BałwanaBuziak dla Bałwana
Kod: 70-08833
HortensjaHortensja
Kod: 6959
Urok BaletnicyUrok Baletnicy
Kod: 35181
Kobieta z BukietemKobieta z Bukietem
Kod: 70-35274
Orientalna OrchideaOrientalna Orchidea
Kod: 35176
Tulipanowe TrioTulipanowe Trio
Kod: 35175
Fioletowy BezFioletowy Bez
Kod: 65092
Róże na Białym KrześleRóże na Białym Krześle
Kod: 35187
Peonie i DzwoneczkiPeonie i Dzwoneczki
Kod: 35211
Facebook

 
 
 
Producenci
Materiały Filmowe

 [czytaj więcej]
Forum
Program lojalnościowy

 [czytaj więcej]
Sklep scrapbookingowy
Informacje
Sprzedaż Hurtowa
Promocja
Napisz do nas!
O nas
FAQ
Katalogi On-line

 [czytaj więcej]
Kontakt
e-mailneedleart@needleart.pl
Tel606 280 335
Godziny działania sklepu
9-16
Płatności
Mastercard
 

PayPal.pl
Polecają nas
 
katalog sklepów - magiczne-zakupy.pl

FAQ
 

Pytania klientów

1. Czy można w sklepie Needle & Art zamawiać inne produkty firmy Dimensions, niż te które prezentowane są na stronach sklepu?
2. Jak się zalogować?
3. Do czego służy logowanie?
4. Zapomniałam jak poprzednio się logowałam co mam teraz zrobić?
5. Czy kanwa sprzedawana w sklepie Needle & Art jest z nadrukiem?
6. Jaki rodzaj muliny znajduje się w zestawach do haftu?
7. Czy do zestawów dołączone są całe motki muliny, czy tylko takie ilości, jakie są potrzebne do wyszycia danego obrazka?
8. Czym jest "Książka adresowa"?
9. Jaka jest różnica między tkaniną Aida 14”, a płótnem Evenweave 28”?
10. Historia zamówień
11. Ulubione produkty czyli "Schowek"
12. Rezerwacje
13. Brak przesyłki, mimo potwierdzenia otrzymanego ze sklepu Needle & Art
14. Czy istnieje pasmanteria sprzedająca Państwa produkty?
15. Czy jest możliwość dostarczenia przesyłki do miejsca pracy?



1. Czy można w sklepie Needle & Art zamawiać inne produkty firmy Dimensions, niż te które prezentowane są na stronach sklepu?  
Tak. Można na oryginalnej stronie Dimensions przejrzeć pełną kolekcję produktów tej firmy.
Jeśli coś się spodoba, należy przesłać zapytanie do sklepu na adres 
needleart@needleart.pl.
Wówczas otrzymają Państwo informację o produkcie, cenie oraz czasie realizacji zamówienia.

2. Jak się zalogować?  
Na pasku znajdującym się pod logo sklepu, po lewej stronie, znajdują się puste pola do uzupełnienia loginu lub maila i hasła. Aby się zalogować należy uzupełnić wszystkie dane i kliknąć na ikonę „Logowanie”
Jeśli nie jesteś jeszcze zarejestrowanym klientem, należy klinknąć ikonkę 
„Załóż konto w naszym sklepie”. Po uzupełnieniu wszystkich niezbędnych danych zgodnie ze wskazówkami, zostaje automatycznie wygenerowany mail na konto mailowe klienta. W mailu tym znajduje się hasło i dane konta (!!!).
W ten sposób powstaje indywidualne konto klienta.
Przy kolejnym logowaniu należy użyć loginu lub nazwy adresu mailowego oraz otrzymane na maila hasło.

3. Do czego służy logowanie?  
Sklep umożliwia składanie zamówień bez konieczności rejestrowania się na stronie, należy jednak pamiętać, że założenie konta w naszym sklepie wiąże się z wieloma udogodnieniami.
Dzięki logowaniu, klient ma założone swoje indywidualne konto, na którym zapisywane są zamówienia do których ma się stały dostęp. Wystarczy skorzystać z opcji "Historia Zamówień"
Poza tym, przy kolejnych zamówieniach nie trzeba na nowo wprowadzać swoich danych. System je już pamięta. Można również korzystać z "Książki adresowej", na której zapisują się wszystkie adresy z których najczęściej odbiera się zamówienia - przy składaniu zamówienia można jednym kliknięciem wprowadzić inny adres dostawy.
Dodatkowo tylko zarejestrowani klienci mogą korzystać z takich opcji jak "Schowek" czy "Rezerwacja". Ciekawą opcją jest również otrzymywanie na maila aktualnych informacji odnośnie nowości i promocji.

4. Zapomniałam jak poprzednio się logowałam co mam teraz zrobić?  
Jeśli klient zapomni w jaki sposób poprzednio logował się (login lub hasło), należy skorzystać z ikony "Przypomnij hasło", która znajduje się obok danych do logowania. Na adres mailowy klienta automatycznie zostanie wygenerowana informacja z hasłem konta.
To ważne, aby w przypadku gdy klient zapomni hasło korzystać z opcji przypomnienia, a nie zakladać nowe konto. System sklepu nie pozwala na łączenie kont, a co za tym idzie, dane z poprzedniego konta bezpowrotnie przepadają.

5. Czy kanwa sprzedawana w sklepie Needle & Art jest z nadrukiem?  
Większość zestawów sprzedawanych w sklepie Needle & Art to zestawy z tzw. wzorem liczonym. Oznacza to, że płótno (kanwa) dołączona do zestawu jest bez nadruku i krzyżyki nanosi się na podstawie załączonego wzoru.
Nadruk na materiale dotyczy takich produktów jak: poduszki, kołderki, bieżniki, śliniaki oraz produkty z kategorii „Haft Płaski”. Jeśli są Państwo zainteresowani kanwami z nadrukiem, proszę przejść do kategori "Kanwa z nadrukiem".

6. Jaki rodzaj muliny znajduje się w zestawach do haftu?  
Rodzaj muliny w zestawie zależny jest od producenta. 
W zestawach firmy Dimensions znajduje się mulina producenta. Jest to wysokogatunkowa mulina, porównywalna z muliną DMC, jednak znacznie bardziej rozbudowana kolorystycznie i odznaczająca się bardzo wysoką jakością. Klientki wielokrotnie już potwierdzały nam jej bardzo dobrą jakość.
W zestawach, firmy Janlynn, znajduje się mulina DMC oraz Robinson Anton - amerykańska.
Natomiast zestawy firmy Oehlenschlagers, RTO, Thea Gouverneur, Vervaco oraz pozostałe - bazują głównie na mulinie DMC, bywa jednak, że w przypadku braku odpowiednika koloru w mulinach DMC, posiłkują się również innymi firmami.

7. Czy do zestawów dołączone są całe motki muliny, czy tylko takie ilości, jakie są potrzebne do wyszycia danego obrazka?  
Do każdego zestawu dołączona jest taka ilość muliny, która wystarcza na wyhaftowanie całego obrazka. Taka jest idea, tworzenia wszystkich zestawów do haftu ( nie tylko tych, które są w ofercie naszego sklepu). Nie dołącza się pełnych motków, ponieważ to nie jest konieczne.
Muliny w zupełności wystarcza, a często jeszcze zostaje. Nie należy w związku z tym obawiać się, że w przypadku popełnienia błędu i konieczności prucia, muliny nie wystarczy.

8.Czym jest "Książka Adresowa"
W książce adresowej możemy zapisać kilka adresów, z których najczęściej odbieramy przesyłkę, np. adres domowy, adres firmowy czy adres zaprzyjaźnionej osoby. Następnie składając zamówienie można w szybki sposób, bez uzupełniania danych ręcznie, wprowadzić adres, na który chcemy otrzymać zamówienie.
Po przejściu do kasy, należy odhaczyć opcję "adres dostawy taki sam jak adres zamawiającego", ponieważ automatycznie jest zaznaczona, a następnie przy opcji "adres dostawy" kliknąć ikonę "zmień adres". Powinny wyświetlić nam się wszystkie adresy, jakie wcześniej zapisaliśmy w naszej książce.

9. Jaka jest różnica między tkaniną Aida 14”, a płótnem Evenweave 28”?  
Evenweave 28", to bardzo drobne płótno - 11 nitek na 1 cm. Dla porównania Aida 14" to 5,4 nitki na 1 cm. Oznacza to w praktyce troszkę inaczej tkany krzyżyk, przez dwie nitki ściegu. Ostatecznie jednak wielkość krzyżyka jest taka sama jak na tkaninie Aida 14".

Evenweave 28 " = 112 nitek / 10 cm = 56 krzyżyków / 10 cm

Wykonanie na tego rodzaju tkaninie haftu nie jest trudne. To tylko na początku kwestia nabrania wprawy.

10. Historia zamówień  
Każdy klient po zalogowaniu może przejrzeć historię składanych zamówień. W zakładce pod logo sklepu, znajduje się pozycja „Historia zamówień”. Klikając na nią otworzy się strona z informacją o wszystkich składanych przez klienta zamówieniach. Ponadto na stronie tej klient może również zobaczyć jaki jest status realizowanego zamówienia.

11. Ulubione produkty  czyli "Schowek"
Już nie musisz zapisywać na kartce kodów produktów, które podobają Ci się. Nie musisz już przy każdej wizycie w sklepie od początku wyszukiwać „swoich” produktów.
Przy każdym produkcie wyświetla się ikona "Schowek". Jeśli chcesz by dany produkt znalazł się w Twoim schowku, kliknij na ikonę.
Z zakładki, która znajduje się w boxie po lewej stronie, możesz potem wybrać produkty, które wrzucisz bezpośrednio do Koszyka. Produkty znajdujące się w tej zakładce przechowywane są do czasu aż klient sam zdecyduje o ich usunięciu.
Uwaga! Box "Schowek" wyświetla się dopiero w momencie, gdy wrzucimy do niego jakikolwiek produkt. Jeśli "Schowek" jest pusty - box jest nie aktywny

12. Rezerwacje  
Jeśli zależy Ci na zakupie produktu, którego nie ma w danym momencie w magazynie możesz go zarezerwować. Kliknij tylko na ikonę umieszczoną przy produkcie „Zarezerwuj produkt”. Produkt ten zostanie umieszczony w Twojej zakładce „Rezerwacje”, która znajduje się w boxie po lewej stronie. Pracownicy sklepu Needle & Art prześlą do Ciebie informację o terminie, w jakim produkt będzie dostępny. Jeśli podany termin będzie zgodny z oczekiwaniami zamówienie zostanie zrealizowane. W przeciwnym wypadku będziesz miał możliwość usunięcia produktu z zakładki „Rezerwacje”.
Uwaga! Box "Rezerwacje" wyświetla się dopiero w momencie, gdy wrzucimy do niego jakikolwiek produkt. Jeśli "Rezerwacje" są puste - box jest nie aktywny.

13. Brak przesyłki, mimo potwierdzenia otrzymanego ze sklepu Needle & Art  
Coraz częściej spotykamy się sytuacją, gdy przesyłki leżą w urzędach pocztowych, i niestety odbiorcy nie otrzymuj nawet powiadomienia, tzw awiza. Jedyne rozwiązanie w tej sytuacji, to kontakt z nami i osobiste lub telefoniczne sprawdzenie we własnym urzędzie pocztowym, na podstawie otrzymanego nr nadania, co dzieje się z przesyłką.
Nasze przesyłki powinny być dostarczane w ciągu 1-2 dni od dnia powiadomienia klienta o wysłaniu zamówienia. Jeśli po tym czasie klient nie otrzyma przesyłki powinien kontaktować się z biurem obsługi sklepu Needle & Art.

14. Czy istnieje pasmanteria sprzedająca Państwa produkty?  
Coraz więcej pasmanteri zaczyna z nami współpracowywać i sprzedają produkty dostępne w naszym sklepie. Jest to wyjątkowa okazja ku temu, aby produkt przed nabyciem obejrzeć, a przy okazji uniknąć kosztów wysyłki. Pełną listę pasmanteri z którymi współpracujemy, znajdą Państwo w boxie "Sklepy Współpracujące", który znajduje się po lewej stronie sklepu.

15. Czy jest możliwość dostarczenia przesyłki do miejsca pracy?   
Oczywiście jest taka możliwość, wystarczy w danych do wysyłki wpisać nazwę (bardzo ważne!) oraz adres firmy. Jest to wygodna forma odbioru przesyłki, ponieważ nie musimy zwalniać się z pracy aby osobiście odebrać od listonosza przesyłkę, bądź iść po pracy na pocztę. Pamiętać jednak należy, że w przypadku nie podania nazwy firmy listonosz nie ma obowiązku dostarczenia przesyłki (z przyczyn technicznych), dlatego tak bardzo ważne jest podanie tej nazwy.
Powrót
Strona główna |  Mapa Sklepu |  Katalog produktów Cosytime Odwiedziło nas: 18163968 osób
Wildcard SSL Certificates